Inside Asian Gaming

IAG JAPAN OCT 2021 94 TEAM MEMBER COMMUNICATION Top IRs provide in-house TV, with roving reporters providing regular updates, interviews, short videos and soundbites all broadcast 24/7 on screens located strategically throughout the heart of house corridors, staff dining and break rooms. A Team Member monthly newsletter is packed with news, updates and fun facts to keep everyone engaged. IR LANGUAGE Thoughts turn into words; words turn into actions and behaviors. Leading IRs use language specific to their properties to help define the culture and create an exceptional work environment. Team Members are expected to use certain words and phrases in all interactions, such as Heart of House rather than back of house; Team Member rather than employee; challenge rather than problem; and guest rather than customer. 従業員コミュニケーション トップのIRは社内TVを提供しており、カメラを持っ てIRを走り回るレポーターが、日々の最新情報、イ ンタビュー、短い動画やサウンドバイトを、建物の中心にある廊 下や、従業員食堂、休憩室などに戦略的に配置されたスクリー ンに24時間365日流し続ける。月に一度発行の従業員向けニュ ースレターには、ニュースや最新情報、面白情報などが盛りだく さんで、継続して読みたいと思わせるつくりになっている。 IR言語 思いが言葉になり、言葉が行動や振る舞いになる。 トップのIRはその文化を定義し、優れた労働環境 を創出するのを助けるために施設特有の言語を使用する。従業 員は、従業員用スペースではなく「ハート・オブ・ハウス」、従業員 ではなく「チームメンバー」、問題ではなく課題、客ではなくゲス トといったように、あらゆる会話において特定の言葉やフレーズ を用いることが期待される。 14 15 COLUMNISTS

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