Inside Asian Gaming
IAG JAPAN OCT 2021 88 FOR THE MIND 心のために ORIENTATION, TRAINING & DEVELOPMENT (T&D) The world’s leading IRs provide team members with a comprehensive orientation that introduces them to the beliefs, philosophies, culture, practices, policies and procedures of the IR. In addition, all leaders attend a Leadership Orientation where Leadership style, practices, standards and expectations are clearly defined and commitments to it are made. A detailed 30- 60-90 day departmental training, evaluation, assessment, testing and certification process follows. Upon successful completion of this process, team members are fully certified. A follow-up orientation is held upon completion of the 90-day onboarding process to confirm the teammember is comfortable, fully trained and ready to perform at optimal levels. Team members receive a minimum of 120 hours of training per year. オリエンテーション、研修&人 材開発 世界最高峰のIRは従業員に対して、IRの理 念、哲学、企業文化、慣習、方針および流儀を伝える包 括的なオリエンテーションを実施する。加えて、全てのリ ーダーがリーダーシップ・オリエンテーションに参加し、 そこでリーダーシップスタイル、慣習、基準、期待される ことが明確に定義され、それに対して全力で取り組むこ とを誓う。その後、詳細な30-60-90日の部門別研修、評 価、査定、試験および認定プロセスが続く。このプロセス を無事完了した時点で、従業員は完全な資格を与えら れる。90日間の新人研修が完了次第、フォローアップオ リエンテーションが行なわれ、その従業員が最大限に 能力を発揮するにあたって、自信を持ち、十分な研修を 受け、準備が整っていることを確認する。従業員は毎年 最低120時間の研修を受ける。 MENTAL HEALTH COUNSELING Services are often provided confidentially to help team members cope with the mental stresses and strains of life. 02 従業員が精神的ストレスや生 活する上での重圧に対処する のを支援するために 内々でメンタルヘルスカウンセリングサービスが提供され ることが多い。 03 従業員の日々の生活を支える ために 従業員コンシェルジュサービスが提供され る。この中には、洗濯物やクリーニングを出したり引き 取ったりするサービスや、洗車や銀行、ATM、コンビニな どへのお使いサービスが含まれる。 TEAM MEMBER CONCIERGE Services are provided to assist teammembers with their daily lives. These include dropping off and picking up laundry and dry cleaning, a car wash and valet, banks and ATMs, and convenience stores. COLUMNISTS 01
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