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IAG JAPAN AUG 2021 100 HIRE POWER IR Recruitment Best Practices and Processes In the first of a series of columns exploring best practices in the operation of integrated resorts, industry veteran Niall Murray explains why implementing precise practices and processes around employee recruitment and retention is essential in providing guests with an unrivalled experience that beats the competition. 採用力 IR人材採用ベストプラクティスとプロセス 統合型リゾート運営におけるベストプラクティスを探求する連載コラム第 一回では、業界のベテラン、ナイル・マレー氏が、ゲストに他の追随を許さ ない体験を提供するためには、従業員の採用と定着に関わる詳細なプラ クティスとプロセスの実施が必要不可欠である理由について解説する。 By Niall Murray 文責 ナイル・マレー Niall Murray is Founder and Chairman of Murray International Group. He is one of theleadingexpertsindesigning,developing, opening and operating the world’s largest andmost successful integrated resorts, with his lengthy resume including The Venetian Macao and The Venetian Las Vegas, Sands Macao, Grand Lisboa, Caesars Palace and MGM Cotai among many others. He has also held senior positions with Omni Hotels, Starwood Sheraton, Disneyland Paris, Ritz Carlton, Four Seasons Hotels andThe Venetian in Las Vegas. ナイル・マレー氏 はマレー・インターナショナ ル・グループの創業者であり会長。世界最大か つ最も大きな成功を収める統合型リゾートの 設計、開発、開業および運営においてトップを 走る専門家の一人。その長い経歴の中で、ザ・ ベネチアン・マカオ、ザ・ベネチアン・ラスベガ ス、サンズ・マカオ、グランド・リスボア、シーザー ズ・パレス、MGMコタイといった多くの有名施 設に関わってきた。また、これまでにオムニホテ ルズ、スターウッド・シェラトン、ディズニーラン ド・パリ、リッツカールトン、フォーシーズンズホ テル、シーザーズ・パレス、ラスベガスのザ・ベネ チアンなどでも上級職を歴任してきた。 COLUMNISTS
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