Inside Asian Gaming

2021 年 6月 IAG JAPAN 69 BB: What do you enjoy most about being part of the industry, particularly on the supplier side? PW: We are in the business of creating great experiences for the player, and all of us on the supplier side are working extra hard to deliver something innovative and new to our customers. At the same time, we also like to put ourselves in our customers’ shoes and ask, “How can we deliver here or resolve the challenge there?” This challenges us to add skills and competencies, be humble, be uncomfortable and remain internally focused on improving the customer and player experience. The constant learning and pushing ourselves to be better is something that I enjoy each and every day. BB: You’ve been with Aristocrat for close to six years now. How did the opportunity first come about, and what has your experience been like in that time? PW: A great opportunity as the Philippines Market Manager caught my attention because the market was poised for tremendous growth. I wanted to participate intimately in that, and Aristocrat was a great way to do so. Since then, the experience has been more than what I expected. The company is one that continuously challenges itself to put greater focus on our people, our customers and our product, and we do that with an exceptional culture that puts our values at the center of everything we do. Our mission is to bring joy to life through the power of play and we live and breathe that every day. BB: Can you talk a bit about your current role and what a standard working day in the life of Paul White looks like? PW: I am Sales Director for Asia and I work alongside an amazing team of Key Account Managers to service the customer base. I spend the majority of my time thinking about the well-being of our people, working within a suite of initiatives to ensure that we are the Employer of Choice for the best talent in the industry. Next, I seek opportunities to engage and do outreach with our customers, especially during this challenging time of recovery from the impacts of the 業界プロフィール の素晴らしいチームと協力して顧客ベースにサービスを提供して います。私は、自分の時間の大半を、社員の幸せについて考えるこ とに費やし、業界で最も才能ある人々に確実に選ばれる企業であ るための一連のイニシアチブの中で働いています。 次に、特にパンデミックの影響から回復するというこの困難な時 期に、お客様と関わり、支援する機会を模索しています。これは、健 全なビジネスの回復に向けた共有リソースという中核メッセージ を持つ『アリストクラート・アシスト』を通じて大きな効果を上げてい ます。 次に、お客様と市場動向を注視しています。最近、私たちはネット プロモータースコア(NPS)調査を実施し、前向きな結果が明らか になりましたが、アリストクラートのバリュープロポジション(価値提 案)を強化する機会も見つかりました。これを達成するための計画 があり、それに投資していく予定です。 BB:もちろん、マニラにいることで、新型コロナの影響を直接目に されたと思います。プロとして、そして個人的な視点から、この12カ 月間が提示した主な課題とは何ですか? PW: 何よりもまず、私たちはフィリピンの社員と家族の安全と幸せ を気にかけています。また、お客様の健康、そしてさらに広い地域社 会についても考えており、この困難な時期に確実にサポートを提供 できるよう努力しています。最近では、医療従事者に5千枚のマスク とフェイスシールドを提供し、昨年初めに新型コロナによるロック ダウンが始まって以降では、地域社会に2万点を超える食料品を供 給してきました。

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