Inside Asian Gaming
IAG JAPAN APR 2021 64 with the online platform has been fantastic. In this virtual world, customers browsed through the latest products, learned about gamemechanics and different bank configurations for optimal performance. In addition, we showcased various signage options that complement the games and provide another point of difference for venue floors. We’re driven by a need to innovate and this is just one of the many ways we’ve adapted to support our customers and provide a unique experience for them. BB: The pandemic will ease in 2021 and eventually come to an end, but do you expect any longer lasting impacts on how Aristocrat works with its customers? Will virtual showcases and other online opportunities play a greater ongoing role than perhaps they would have sans-pandemic? LR: The way we communicate and engage with each other has changed. We’ve had to adapt and innovate and do things differently during COVID, but the one thing that will remain constant is our focus on customer service and partnership. I think we’ll continue to embrace innovative technology solutions, but there will always be a need and want to have face to face interaction with the industry. We love what we do and we’ll innovate together with our customers to ensure that we find a way of working that exceeds their expectations every time. 客様をサポートするために迅速に適応し、対応できなければなり ません。ベトナム、カンボジア、シンガポールなどの市場は、アジア の一部市場よりも好調となる位置にあるようです。売上という観点 から、お客様が2021年を乗り切るための支援を行いながら、お客 様に寄り添い、単なる取引相手から、ソリューションパートナーに なれるよう力を注いでいきます。 BB:最近、コロナ禍で見本市が中止になり、顧客と直接出会う機 会がなくなっていることへの対応として、新たにバーチャル見本市 というコンセプトを発表されました。この新しいコンセプトの重要 性と、それがどのように受け入れられているかについてお話しいた だけますか? LR: 我々のDNAには、行動の全てにおいて革新的であるというこ とが組み込まれており、展示会も例外ではありません。顧客を直接 FEATURES 集めることができなかったとしても、私たちはバーチャルで関わる 機会を求めていました。仮想化技術の導入というのは、今我々が 利用できるコミュニケーション方法の1つに過ぎず、その結果、オン ラインプラットフォームの取り組みは非常にうまくいっています。こ のバーチャル見本市で、お客様は最新の製品を見て回り、ゲームの 仕組みや最適なパフォーマンスのためのさまざまなバンク構成に ついて学びました。さらに、ゲームを補完し、会場フロアにまた別 の違いを与えてくれるさまざまなサイネージオプションも紹介しま した。私たちは革新の必要性によって進む方向を決めており、これ はお客様をサポートし、ユニークな体験を提供するために採用し た多くの方法の1つにすぎません。 BB:パンデミックは2021年には下火になり、最終的には収束する でしょう。しかしアリストクラートの顧客との付き合い方には、今度
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