Inside Asian Gaming
IAG JAPAN APR 2021 60 BB: What are Aristocrat’s primary goals for the year ahead, and has the focus changed from12months ago? LR: Our goals have not really changed, COVID has just caused us to accelerate our focus on some of them. For example, there is still lots of uncertainty in the world, and as a result we know that this will invariably create some level of concern for our employees. We are committed to focusing on our employees and have multiple wellbeing levers in place to ensure our staff engagement is strong. As a content and technology driven company, Aristocrat never ceases to innovate and create new concepts that support our customer’s business and that cater to different player appetites. Our talented teams have continued to focus on the development pipeline during various lockdowns in Asia, to ensure that a robust portfolio of games is readily available for our ever- changing market, instilling confidence in the path ahead. BB: What can we expect in terms of product in 2021? LR: Aristocrat maintained our commitment to the Asian market by continuing game builds throughout the crisis. As a result, we have a stronger portfolio in 2021 than ever before. In fact, we have increased our dedicated investment for Asia year-on-year to ensure we have a suite of content readily available to support customers as players continue to migrate back to properties. In the next 12 months, we are dedicated to strengthening the Asian market with multiple new releases across a variety of Links, Standalone and Standalone Progressives. In the Link space, we are excited to debut a new product called Lucky Fortune Link, with two recognizable characters from classic Chinese literature, Da Sheng Yeah and the Great Empress Wu Ze Tian. Lucky Fortune was built in response は一定レベルの不安感が生まれます。 私たちは従業員に焦点を 当てることに固い決意を持っており、彼らが幸せに感じるための様 々な策を実施して、従業員エンゲージメントが強固であるようして います。 コンテンツとテクノロジーの企業として、アリストクラートは、革 新を止めることなく、お客様のビジネスをサポートし、さまざまなプ レイヤーの欲求に応える新しいコンセプトを生み出し続けます。当 社の才能豊かな社員たちは、アジアの多くの国がロックダウンする 間、開発パイプラインに継続して全力投球し、絶えず変化する市場 で強力なゲームポートフォリオがすぐに利用できるようにすること で、今後の道筋に自信を植え付けてきました。 BB:2021年、我々は製品に関して何を期待できますか? LR: アリストクラートは、危機の間もずっとゲームビルドを続け ることで、アジア市場へのコミットメントを維持しました。その結 果、2021年にはこれまで以上に強力なポートフォリオが出来上が りました。実際、我々は前年よりもアジアに特化した投資を多く行 い、プレイヤーが施設に戻って来始めたときに、お客様をサポート できるよう様々なコンテンツをすぐに利用できる状態にしていま す。今後12カ月間は、リンク、スタンドアロンおよびスタンドアロン プログレッシブなど様々なタイプの新製品を多数リリースして、ア ジア市場の強化に専念します。 リンクでは、ラッキーフォーチュンリンクという新製品をデビュ ーさせる予定で、中国古典文学の有名なキャラクターである孫悟 空と女帝武則天が登場します。ラッキーフォーチュンは、プレイヤー に人気のホールド&スピン機能に対応して作られたもので、最新の ピクチャーペイ(Picture Pays)メカニズムと共にリリースされまし た。プレイヤーはラッキーフォーチュン機能の中で、幸運の干支を 選択し、その干支の絵柄を集めるとボーナスクレジットやジャック ポットを当てることができます。そして隣り合わせになったボーナ スクレジットは合体し、より大きな絵柄となり、ボーナス金額が増 えていきます。旧正月にこの製品をスタートできたのは非常にうれ FEATURES
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy OTIyNjk=