Inside Asian Gaming

IAG JAPAN MAR 2021 28 mainland China ’ s mass market, but it was becoming increasingly apparent that what the company really needed was more high-end suites like the ones selling out every week at neighboring Venetian. They simply couldn’t keep up with demand in the rapidly growing premium mass segment. In response, Sands spent US$250 million converting 600 hotel rooms into 300 suites, with the finished product hitting the market in late 2018. Yet it was immediately clear that Sands faced a near identical problem just a few hundred meters further up the Cotai Strip. It was this lack of premium hotel room inventory and inability of Sands Cotai Central to attract high-end customers that ultimately led to The Londoner Macao and its two core features: Londoner Hotel, the result of Holiday Inn’s 1,200 hotel rooms ールで今後していく予定であったのと同じように。 しかし、ホテル客室数が深刻なまでに不足していたことが大き な問題となった。自身でさらに6,000室の客室を開発するという財 務上のリスクを全て負うことを嫌がったアデルソン氏は、負担を一 部担う代わりに、複数の世界的ホテルブランドを誘致する計画を 立てた。それらブランドはマカオの高い客室稼働率と宿泊単価の おかげで、その分け前を手に入れ、サンズはカジノ営業に集中する ことができるということだ。 考え方としては、出張客に複数のグレードからホテルを選べる 選択肢を与えるためであり、トレーダース・ホテルとの初期の協議 が失敗に終わった後、最終的に参加が決まったのはインターコン チネンタルホテルで、シェラトン、コンラッド、セントレジスそして4つ 星のホリデイ・インという世界的に有名な4つのブランドを連れて きた。 それから2017年に早送りすると、サンズ・チャイナはジレンマに COVER STORY

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