Inside Asian Gaming

IAG JAPAN FEB 2021 98 K nowing and understanding your audience is the key to success for any business. The ability to effectively convey the right message for decision making, based on where a customer is in their lifecycle, is integral to continued success and growth. The same strategy is often applied to the gaming industry. Successful operators across the globe know that by providing players with the appropriate prevention education and tools at each stage of the player journey, they can help players feel more informed, adopt safer play practices and ultimately create a culture of responsible, sustainable play. RELEVANCY IS KEY TO CONNECTING WITH PLAYERS Prevention education is not just about problem gambling awareness but about providing the appropriate information and messaging throughout the full player journey and identifying the best channels to reach different types of players. Where it is that a player falls within the player journey, and their level of risk, have a big impact on the message they should receive and how they consume it. Player education is crucial when it comes to healthy decision making and establishing safer play habits. Gambling literacy including how games work and concepts such as randomness and house advantage lead to an increased understanding about the risks involved in gambling and how players can protect themselves. This message is commonly used to educate new and casual players. More seasoned players benefit from education about managing their play and budget, recognizing the signs of a problem and how to access support. PREVENTION EDUCATION TACTICS Effective prevention education programs start with tailoredkeymessages that alignto thedesiredbehavior. For example, the messages used to encourage players to adopt low risk gambling practices will differ when speaking to older adults, versus younger. 聴 衆を知ることが、あらゆるビジネスにとって成 功の鍵だ。そのライフサイクルにおいて顧客 が今どこにいるのかを基にして、意思決定の ための正しいメッセージを効果的に伝える能 力というものが、持続的な成功と成長には不 可欠だ。ゲーミング業界では同じ戦略が用いられていることが多 い。世界で成功を収める事業者は、そのプレイヤージャーニーの各 ステージでプレイヤーに適切な予防教育とツールを提供すること によって、プレイヤーがしっかりと情報を与えられていると感じる手 助けをでき、安全なプレイ習慣を採用し、最終的に責任ある、持続 可能なプレイの文化を生み出すことができると知っている。 関連性がプレイヤーとつながる鍵 予防教育とは、問題あるゲーミングに関する意識向上だけでは なく、プレイヤージャーニー全体を通じて適切な情報を提供し、メ ッセージを送り続けること、そして様々なタイプのプレイヤーにそ のメッセージを届けるのにベストのチャネルを特定することだ。プ レイヤーが受け取るべきメッセージ、そしてそれをどのように吸収 するかに大きな影響を与えるのが、プレイヤージャーニー上での彼 らの現在の居場所とそのリスクレベルだ。健全な意思決定、そして より安全なプレイ習慣の確立という話になった時、プレイヤー教育 が極めて重要となる。ゲームの仕組み、そして確率やハウスアドバ ンテージなどのコンセプトを含むギャンブルリテラシーが、ギャンブ ルに関わるリスク、そしてプレイヤーが自分自身を守る方法につい ての意識を深めることにつながる。このメッセージは一般的には 新しいカジュアルプレイヤーに使用される。より経験豊富なプレイ ヤーに対しては、自分のプレイや予算の管理、問題の兆候の認識、 そして支援へのアクセス方法などに関する教育が有効だ。 予防教育の戦術 効果的な予防教育プログラムは、望まれる行動に合わせたカス タムの重要メッセージから始まる。例えば、低リスクのギャンブル 習慣を採用するようプレイヤーに呼びかけるのに使用するメッセ ージを伝える際、相手が若者か年配の人かでは、伝え方が異なる FEATURES

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