Inside Asian Gaming

2021 年 2月 IAG JAPAN 101 venue. This direct access to players can influence informed decision making and ultimately lead to a safer and more sustainable player base. Player resource center staff also have an important role to play with venue staff. Education begins internally before it can be promoted to players. Creating consistent messaging with players’ health and well-being at the forefront of all programs means that a venue is taking its responsibilities of player safeguards seriously. At moments of crisis, player resource center staff have the skillset and experience to de-escalate situations and provide support to players when they need it most. The different strategies of player education, from prevention to mitigation, work together to create a shield that protects not only players but operators as well. Traditional and social media prevention ads increase a player’s knowledge base and inform on the risks of gambling, while player resource center staff have a key role to play in delivering real-time messages that are relevant and meaningful. A healthy and sustainable player base is good for the bottom line. Arming players with the tools and knowledge necessary to make informed decisions ensures that operators and regulators are upholding their commitment to their players. だろう。特定の聴衆に向けたメッセージをそれぞれに合わせて作 ることによって、そのメッセージ確実に正しいトーンを用いているよ うにすることができ、ターゲット層とつながるための正しいメディア チャネルを使用することによって、メッセージが心に響く確率を高 めることができる。低リスクギャンブル戦略などの話題に関する教 育を提供し、その意識向上を図る際に重要となるのが、より安全な プレイのためのヒントが、様々なギャンブル形式に対して具体的で あることだ。 人と人との触れ合いでギャンブルの害を軽減 ギャンブル環境の外にいるプレイヤーとつながるために有料の メディアチャネルを使用するのは有効な方法だ。彼らはギャンブル に関連するリスクやより安全にプレイする方法に関するメッセージ をより受け入れる可能性が高い。ギャンブル場の中では、事業者は プレイヤー情報センターを通じて、有意義な形で一人一人とつな がる機会を持っている。 プレイヤー情報センタ―はランドベースギャンブル場の中にあ る指定エリアで、研修を受けたスタッフがメッセージを送り、RGツ ールを宣伝し、サポート、プレイ中の休憩そして機密性の高いサー ビスを提供することによってプレイヤーに働き掛けることができる 重要な場所になることができる。 スタッフは、特定の瞬間に個々のプレイヤーに向けたカスタムメ ッセ―ジを送ることができ、これによってプレイヤーと施設との間 に信頼の絆が作り出される。このプレイヤーへの直接的なアクセ スは、必要な情報を得た上での意思決定に影響を与え、より安全 かつより持続可能なプレイヤーべ―スへとつながる。 プレイヤー情報センターのスタッフにはまた、施設スタッフと協 力するために担うべき重要な役割がある。教育というのは、プレイ ヤーに推進できるようになるより前にまずは社内でスタートする。 全てのプログラムの一番前にプレイヤーの健康と幸せを置いた一 貫したメッセージを作ることは、その施設がプレイヤーの安全とい うものに対する責任に真剣に向き合っていることを意味する。危 機的瞬間において、プレイヤー情報センターのスタッフは、状況の 深刻度を下げ、最も必要なときにプレイヤーに支援を届けるため のスキルと経験を持っている。 予防から軽減まで、様々なプレイヤー教育戦略が一体となり、プ レイヤーだけでなく事業者までも守ってくれる盾が作り出される。 昔ながらの予防広告とソーシャルメディアの予防広告がプレイヤ ーの知識ベースを高め、ギャンブルのリスクに関する情報を提供す る一方で、プレイヤー情報センターのスタッフは、関連性の高いか つ意味あるメッセージを届けるという重要な役割を担う。 健全かつ持続可能なプレイヤーベースは、利益を生み出すのに 有効だ。プレイヤーに、十分な情報に基づいた意思決定をするの に必要なツールと知識を備えてもらうことで、事業者や規制機関 は、プレイヤーに対する責任を確実に果たすことができるようにな る 。 特集

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