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2020 年 12月 IAG JAPAN 57 project that will include two new runways, Chu Lai is now the second major airport within a 45-minute drive of Hoiana and is slated to receive around 4 million passengers annually by 2025. The other, Da Nang International Airport which handled 15.5 million domestic and international passenger movements last year, up from just over 13 million in 2018, comprises 35 international and 10 domestic routes and connects major cities across Asia. The 7.6 million visitor arrivals into Quang Nam Province in 2019 represented an annual 17% increase, with the province counting South Korea, Australia, the UK, France and China among its top international source markets. According to Wolstenholme, it is this growing tourism opportunity that Hoiana hopes to both contribute to and tap into over the coming years. “Central Vietnam is a destination that is growing 人以上のベトナム第5位の都市、ダナンがある。 ダナンは今でもベトナムで最も重要な港町の一つであり、絵に 描いたように美しいミーケーやノンヌオックのビーチから、雄大な マーブルマウンテンに至るまで、壮観な景色で知られている。 観光の観点から見ると、ベトナム中部地域は、政府本部があ り、ビジネスの中心地として賑わう北部のハノイや、アドベンチャ ーや活気に満ちたナイトライフを求める旅行客に人気の南部の ホーチミンという、より有名な二都市にこれまで遅れをとってき た。 しかし、状況は変わりつつある。 2017年、関係当局はトゥボン川に架かるクアダイ橋と、ダナン、 ホイアン、そしてクアンナム省東部をヌイタイン区と結ぶ海岸道 路を開通させた。なお、ヌイタイン区はチューライ国際空港をその 主な特色に挙げている。 現在、新たな滑走路二本を含む独自の大規模拡張プロジェク トの真っ只中にあるチューライ国際空港は、ホイアナから車で45 分圏内にある二番目に主要の空港で、2025年までに年間約400 万人の旅行客を迎える予定だ。 もう一つのダナン国際空港は、国際線30路線からなり、アジア の主要都市を結び、2018年の1,300万人強から昨年は1,550万人 の国内外の旅行客が利用した。2019年にクアンナム省を訪れた フォーカス and Hoiana is really here to do its part,” he says. “There are a lot of things that have not necessarily been overly promoted but I’ve lived here for two-and- a-half years now and it’s a very safe place to live, a very charming place to live, very accessible. “We also employ predominantly local people and we want to see local people do well in this industry, because the industry that we are in is not just about casinos or making beds here. It’s about technical services, IT, marketing, financial services, golf. “There are a lot of things we want to do not just with the experience of our customers but also the experience of our employees. If we give employees a pathway and pride such that they have pride in the facility that we offer as well as the bigger picture – the brand and Vietnam – then we have very sincere hospitality service because they have an ownership of what we are doing. That’s our purpose.” 760万人の旅行客は、年間で17%増加し、韓国、オーストラリア、 イギリス、フランス、中国からの訪問が同省を訪問する最多の市 場となっている。 ウォルステンホルム氏によると、ホイアナは成長し続けている この観光の機会に今後数年間で貢献し、活用していきたいと考え ているそうだ。 「ベトナム中部は現在成長中の旅行目的地であり、ホイアナ はその成長に貢献し、支えていく」と同氏は言う。 「まだ十分に伝えられていないこの街の魅力はたくさんある。 私はここに住んで2年半になるが、とても安心して暮らせる場所 であり、とても魅力的で、アクセスしやすい場所だと感じている。 当社は地元の人々を主に雇用しており、私たちの業界はカジ ノやベッドメイキングだけではないので、地元の人々にこの業界 で頑張ってもらいたいとも思っている。技術サービス、IT、マーケテ ィング、金融サービス、ゴルフも重点を置くべき分野なのだ。 顧客体験だけでなく、従業員の体験でもやりたいことはたくさ んある。ブランドやベトナムという全体像だけでなく、私たちが提 供する施設に誇りを持ってもらえるような過程やプライドを社員 に与えていけば、彼らは私たちがやっている事業の責任を取るこ とになるので、非常に誠実なおもてなしを提供できるようになる。 これこそが、当社の狙いだ」 。

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