Inside Asian Gaming

2020 年 7月 IAG JAPAN 37 特集 Carved from a treeless dunescape with six holes in direct contact with the sea, the par-71, 7,004-yard layout is one of the very first truly authentic links courses to be developed in Southeast Asia. Hoiana Shores clubhouse was designed and outfitted to complement the early 20th century architectural sensibilities of the golf course it serves. Its 6,000 square meters accommodate all the elements that modern clubhouses require: fine dining, casual café style dining, private dining, function spaces, a ballroom that seats 300 and expansive locker room facilities. The casino, Hoiana Suncity, was among the key facilities opened to guests from 28 June featuring 140 gaming tables and 330 slot machines. Aside from offering a range of games for guests, including high limit tables and slots, Hoiana Suncity casino comes with a stage bar called “M ộ t-Hai-Bar” at which entertainment shows will be performed for カジノ「ホイアナ・サンシティ」は6月28日にゲストに公開された 重要施設の一つで、140台のゲーミングテーブルと330台のスロッ トマシンが設置されている。ハイリミットテーブルやスロットを含む 多彩なゲーム加えて、ホイアナ・サンシティカジノには、「モッ・ハイ・ バー」と呼ばれるステージ付きのバーがあり、夕方近くから夜中ま で毎日エンターテイメントショーが行われる。 ショーは、ホイアナのロビーおよびザ・プロムナードでも上演さ れ、全世代のゲストが無料のエンターテイメントを楽しむことがで きる。現地の人々は、ホイアナの幅広い小売・飲食店にもアクセス できる。その一部はすでに営業を開始しており、さらに多くのお店 が今後数か月の間にオープンする。 リゾート全体は、今後数年以内に完成予定である一方で、同グ ループのCEO、スティーブ・ウォルステンホルム氏は、ホイアナの第 1フェーズを、特に主な市場である中国、韓国そして日本を見た時 guests from late afternoon until midnight each day. Shows will also be performed in the Hoiana lobby and The Promenade, allowing guests of all ages to enjoy free entertainment. They also have access to Hoiana’s wide array of retail and F&B options – some of which are already operational, with more to open over the coming months. While the entire resort is due for completion over the next few years, Phase 1 of Hoiana has been described by its Group CEO, Steve Wolstenholme, as a hub of “hospitality and experiences” that are “very much aligned with what the market wants – particularly when we look at our primary markets in China, South Korea and Japan. “Those markets are where the opportunity is and when we look at those markets they certainly want to experience something unique. We’ve done a lot of research to ensure we are providing what they want to see. に「マーケットが求めるものとかなりのレベルで一致」する「ホスピ タリティと体験の中心地」と説明している。 「それらのマーケットこそ、チャンスがある場所であり、彼らの 市場を見ると、確実に何かユニークな体験を求めている。我々は、 彼らが見たがっているものを確実に提供できるよう大量のリサー チを行ってきた。 世界中からローズウッドホテルグループのデータベースにいる ゲストがやって来ると予想している。そう、カジノ目的の人も来る が、家族連れやベトナムを体験したいと思っている人も来る。だか らこれは単にゲーミングだけではない。ゲーミングは、当統合型リ ゾートの重要な一要素ではあるが、唯一の要素ではなく、確実に 我々はゲストにベトナム体験を提供したいと考えている」と付け加 えた。 ホイアナの第1フェーズのエンターテイメント施設には、30もの

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