Inside Asian Gaming

2020 年 3月 IAG JAPAN 43 PROS • Strong financial position, with US$6 billion cash war-chest on its balance sheet • Proved itself highly capable in Asian market • Partnership with SBM adds stylish European flair • Open to multiple locations CONS • Only IR operations are currently in Macau • Chinese links may be viewed as a negative Nobody can deny the extraordinary success of Francis Lui’s Galaxy Entertainment Group. It’s easy to forget the company has only been around as a gaming operator for some 14 years. For its first decade, Galaxy was best described as the undisputed rising star of the global industry, but rising star it is no more. Instead, 日本 長所: • 健全な財務基盤。バランスシート上に現金で60億米ドルの軍 資金 • アジア市場での高い適応能力を証明 • SBMとの提携がおしゃれなヨーロッパエッセンスを追加 • 複数の候補地に対してオープンな姿勢 短所: • 現在IRを営業するのはマカオのみ • 中国との繋がりがマイナスに受け取られる可能性 フランシス・ルイ氏率いるギャラクシーエンターテインメントグ ループの類まれな成功を否定できる人はいない。この会社がゲー ミング事業者として活動しているのはたった14年間ほどであるこ とをついつい忘れてしまう。最初の10年間のギャラクシーを表すの に最もぴったりな表現は、国際ゲーミング業界の誰もが認める期 待の新星だったが、もう期待の新星ではない。代わりに、同社は堂

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